سرمایه گذاری برای تولید
یکشنبه ،28 اردیبهشت 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

مدیریت توسعه بازرگانی

مدیریت توسعه بازرگانی بکی از واحدهای سازمان جهاد کشاورزی استان می باشد که نقش مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی،کالاهای اساسی و تامین و توزیع سوخت ماشین آلات و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و رصد نهادهای دامی دارد و امور مربوط به برنامه ریزی و اجرای سیاست  ها ، خط مشی ها، دستورالعمل ها و برنامه ریزی و نظارت بر تنظیم بازار محصولات کشاورزی  را بر عهده دارد و متشکل از یک اداره زیرمجوعه خود می باشد:

·         اداره تنظیم بازار محصولات کشاورزی

 

شرح وظایف :

مدیریت توسعه بازرگانی:

۱.      مشارکت در تدوین برنامه راهبردی تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی با وزارت متبوع

۲.      تدوین برنامه عملیاتی تنظیم بازار محصولات و نهاد های کشاورزی در سطح استان.

۳.      نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی در سطح استان.

۴.      هماهنگی واحدهای درون و برون سازمانی درگیر در فرآیند تنظیم بازار در جهت دستیابی به اهداف.

۵.      هماهنگی و همکاری در اجرای برنامه های خریدهای تضمینی در حوزه محصولات کشاورزی.

۶.      هماهنگی و انجام رصد نهاد های دامی توزیع شده با ارز دولتی.

۷.      انجام سایر امور محوله از طرف رییس سازمان.

 

اداره تنظیم بازار محصولات کشاورزی:

۱.   بررسی و معرفی طرح ها و صادرکنندگان به بانک های عامل و پیگیری جذب کامل تسهیلات در راستای صادرات محصولات کشاورزی.

۲.   همکاهنگی و همکاری با شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص تامین و توزیع سوخت مورد نیاز ماشین آلات و ادوات کشاورزی و واحد های تولیدی.

۳.      همکاری در بررسی و تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضای محصولات.

۴.      قیمت گیری محصولات کشاورزی و پروتئینی.

۵.      انجام سایر امور محوله.

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب