بسمه تعالی
فرم شناسنامه خدمت دستگاه اجرایی ضمیمه ۱
۱- عنوان خدمت: برآورد میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی |
۲- شناسه خدمت : ۱۳۰۲۲۵۱۴۱۰۰ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
۳- ارائه دهنده خدمت |
نام دستگاه اجرایی: جهاد کشاورزی استان قزوین |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
نام دستگاه مادر:وزارت جهاد کشاورزی |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
۴- مشخصات خدمت |
شرح خدمت |
محاسبه خسارات وارد شده به بخش کشاورزی در اثر مخاطرات طبیعی با حضور در عرصه |
||||||||||||||||||||||||||||||||
نوع خدمت |
خدمت به شهروندان (G۲C) خدمت به کسب و کار (G۲B) خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G۲G) |
نوع مخاطبین |
بهره برداران آسیب دیده از مخاطرات طبیعی بخش کشاورزی | |||||||||||||||||||||||||||||||
ماهیت خدمت |
حاکمیتی |
تصدی گری |
||||||||||||||||||||||||||||||||
سطح خدمت |
ملی |
منطقه ای |
استانی |
شهری |
روستایی |
|||||||||||||||||||||||||||||
رویداد مرتبط با: |
تولد |
آموزش |
سلامت |
مالیات |
کسب و کار |
تامین اجتماعی |
ثبت مالکیت |
|||||||||||||||||||||||||||
تاسیسات شهری |
بیمه |
ازدواج |
بازنشستگی |
مدارک و گواهینامهها |
وفات |
سایر |
||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آغاز خدمت |
تقاضای گیرنده خدمت |
فرارسیدن زمانی مشخص |
رخداد رویدادی مشخص |
|||||||||||||||||||||||||||||||
تشخیص دستگاه |
سایر: ... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
مدارک لازم برای انجام خدمت |
گزارش مربوط به خسارت وارد شده از ارگانهای مربوطه، اعم از مرکز خدمات و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، آتش نشانی و .... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
قوانین و مقررات بالادستی |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
۵- جزییات خدمت |
آمار تعداد خدمت گیرندگان |
. . . خدمت گیرندگان در: ماه فصل سال بر اساس رویدادی متفاوت است. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
متوسط مدت زمان ارایه خدمت: |
یک هفته |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
تواتر |
یکبار برای همیشه . . . بار در: ماه فصل سال |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
تعداد بار مراجعه حضوری |
یک بار |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان |
مبلغ(مبالغ) |
شماره حساب (های) بانکی |
پرداخت بصورت الکترونیک |
|||||||||||||||||||||||||||||||
. . . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
۶- نحوه دسترسی به خدمت |
آدرس دقیق و مستقیم خدمت در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
https://۱۰.۷.۲۳۴.۱۳۳ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
نام سامانه مربوط به خدمت در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
مراحل خدمت |
نوع ارائه |
رسانه ارتباطی خدمت |
||||||||||||||||||||||||||||||||
در مرحله اطلاع رسانی خدمت |
الکترونیکی |
اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه) تلفن همراه (برنامه کاربردی) پست الکترونیک ارسال پستی تلفن گویا یا مرکز تماس پیام کوتاه سایر(باذکرنحوه دسترسی) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
غیرالکترونیکی |
ذکر ضرورت مراجعه حضوری |
جهت احراز اصالت فرد جهت احراز اصالت مدرک نبود زیرساخت ارتباطی مناسب سایر: |
مراجعه به دستگاه: ملی استانی شهرستانی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
در مرحله درخواست خدمت |
الکترونیکی |
اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه) تلفن همراه (برنامه کاربردی) پست الکترونیک ارسال پستی تلفن گویا یا مرکز تماس پیام کوتاه دفاتر پیشخوان شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: عناوین مشابه دفاتر پیشخوان سایر(باذکرنحوه دسترسی) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
غیرالکترونیکی |
ذکر ضرورت مراجعه حضوری |
جهت احراز اصالت فرد جهت احراز اصالت مدرک نبود زیرساخت ارتباطی مناسب سایر: اعلان خسارت |
مراجعه به دستگاه: ملی استانی شهرستانی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) |
الکترونیکی |
اینترنتی (مانند درگاه دستگاه) اینترانتی (مانند اینترانت داخلی دستگاه یا ERP) پست الکترونیک سایر (باذکرنحوه دسترسی) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
غیرالکترونیکی |
ذکر ضرورت مراجعه حضوری |
ارائه درخواست و مستندات مربوط به خسارت جهت بازدید و براورد خسارت و پس از تایید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، معاونت تخصصی، معاونت برنامه ریزی توسط ریاست سازمان به مدیریت بحران استانداری اعلام میگردد. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
درمرحله ارائه خدمت |
الکترونیکی |
اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه) تلفن همراه (برنامه کاربردی) پست الکترونیک ارسال پستی تلفن گویا یا مرکز تماس پیام کوتاه دفاتر پیشخوان شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: عناوین مشابه دفاتر پیشخوان سایر(باذکرنحوه دسترسی) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
غیرالکترونیکی |
ذکر ضرورت مراجعه حضوری |
جهت احراز اصالت فرد جهت احراز اصالت مدرک نبود زیرساخت ارتباطی مناسب سایر: |
مراجعه به دستگاه: ملی استانی شهرستانی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
۷- ارتباط خدمت با سایر سامانه ها (بانکهای اطلاعاتی) در دستگاه |
نام سامانه های دیگر |
فیلدهای موردتبادل |
استعلام الکترونیکی |
استعلام غیر الکترونیکی |
||||||||||||||||||||||||||||||
برخط online |
دستهای (Batch) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
مدیریت بحران وزارت جهاد |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
۸-ارتباط خدمت با سایر دستگاههای دیگر |
نام دستگاه دیگر |
نام سامانه های دستگاه دیگر |
فیلدهای موردتبادل |
مبلغ (درصورت پرداخت هزینه) |
استعلام الکترونیکی |
اگر استعلام غیرالکترونیکی است، استعلام توسط: |
||||||||||||||||||||||||||||
برخط online |
دستهای (Batch) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
مدیریت بحران استانداری |
دستگاه مراجعه کننده |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
دستگاه مراجعه کننده |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
دستگاه مراجعه کننده |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
۹- عناوین فرایندهای خدمت |
|
۱. اعلام خسارت توسط بهره بردار یا بازدید میدانی و رصد انجام شده توسط سازمان |
۲. بازدید از محل وقوع خسارت و تهیه گزارشات مربوطه توسط مراکز خدمات |
۳. بررسی بازدید ها در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و تایید توسط مدیر جهادکشاورزی |
۴. ثبت در سامانه مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی و ارسال به دفتر ریاست سازمان جهادکشاورزی استان |
۵. بررسی خسارت وارده و ارسالی از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مربوطه در معاونت تخصصی |
۶. بررسی و تایید در معاونت تخصصی و ارسال اداره مدیریت بحران ذیل معاونت برنامه ریزی وامور اقتصادی |
۷. بررسی و جمع بندی خسارت وارده |
۸. تهیه فرم های مربوط به مدیریت بحران استانداری و مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی |
۹. تایید خسارت وارده در سامانه مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی توسط اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی و ارسال به مقامات استانی و کشوری |
۱۰. اعلام خسارت وارده به مدیریت بحران استانداری و مدیریت بحران وزارت جهادکشاورزی بصورت مکتتوب با امضای ریاست سازمان |
۱۰- نمودار ارتباطی فرایندهای خدمت
تلفن:
پست الکترونیک:
واحد مربوط: