دستگاه اجرایی : سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین
دستگاه اجرایی مادر : وزارت جهاد کشاورزی
عنوان خدمت : پاسخگویی به شکایات، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی
شناسه خدمت : 13022525000
شرح خدمت:
در راستای ماده 25 قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت جهادکشاورزی به آدرس https://eservice.maj.ir جهت دریافت گزارش، پیشنهاد، درخواست، شکوائیه و... راه اندازی گردید. در این سامانه علاوه بر موارد مذکور، دریافت گزارشات مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی، اخبار تخریب و تصرف اراضی و... نیز امکان پذیر می باشد. شایان ذکر است برای اشخاص (ذینفعان)، امکان اعتراض به پاسخ ثبت شده توسط سازمان ها نیز در این سامانه وجود دارد.
مشخصات خدمات:
نام خدمت کلان: پاسخگویی به شکایات، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی
گروه خدمت: کشاورزی، جنگلداری
نوع مخاطبین: اشخاص حقیقی و حقوقی, کشاورزان و بهره برداران
ماهیت خدمت: حاکمیتی
نوع رویداد خدمت: کسب و کار
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟ خیر
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟ خیر
شناسه خدمت کلان: 13022525000
نوع خدمت: G2 C دولت به مردم
سطح خدمت: کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.)
نحوه شروع: تقاضای گیرنده خدمت
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟ بله
استعلام الکترونیک: خیر
نسخه خدمت:
جزئیات:
تعداد خدمت گیرندگان: نامحدود
متوسط زمان خدمت: 10 روز
تعداد تواتر: مصداق ندارد
تعداد مراجعه حضوری: در صورت ثبت الکترونیکی نیاز به مراجعه نیست ولی در صورت ارائه شکایت به صورت حضوری نیاز به مراجعه می باشد.
فصل ارایه خدمت: تمام ایام سال
شرایط درخواست خدمت: مراجعه حضوری ندارد- طبق ماده 25 قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد حداکثر طی 30 روز باید پاسخ متقاضی داده شود - تواتر ندارد اگر اعتراض به پاسخ داشته باشد میتواند مجدد اعتراض نماید
قوانین:
نام قانون: قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
شرح مختصر: ماده 25 قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
دسترسی:
مراحل خدمت |
رسانه ارتباطی |
سطح خدمت |
شرح |
اطلاع رسانی |
اینترنت |
کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.) |
از طریق سایت اطلاع رسانی میگردد |
در مرحله درخواست |
اینترنت |
کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.) |
فرم الکترونیکی و درخواست یا شکایت یا گزارش یا پیشنهاد یا انتقاد تکمیل میگردد و کد پیگیری متقاضی صادر میگردد |
در مرحله تولید |
اینترنت |
کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.) |
مراحل اتوماسیون از طریق الکترونیکی به کارشناسان ارجاع میشود |
در مرحله ارائه نتیجه |
اینترنت |
کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.) |
نتیجه به کد پیگیری اعلام میشود |